Complaint: Afhandeling door klacht.nl inzake Intrum Justitia

user-135274 on 23 October 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb gisteren duidelijk met reden aangetoond dat ik NIET tevreden over de afhandeling door Intrum Justitia van mijn klacht.
Voor mij is de zaak nog lang niet opgelost.

Desired solution:

minimaal de € 25 terug (administratiekosten) op mijn rekening in verband met niet rechtsgeldende incassoprocedure.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Hallo meneer Moonen, Zoals al eerder in de e-mail van 23-10-2012 is aangegeven zijn de kosten van de vordering terecht. De eerste aanmaning is medio september vanuit energiedirect.nl per brief verstuurd waarin ook de incassokosten zijn vermeld. We hebben ons dus ook aan deze richtlijnen gehouden en daarom brengen we geen kosten in mindering. Met vriendelijke groet, ^Natascha

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer Mooren,

Zoals al eerder met mijn collega’s besproken worden er geen kosten teruggehaald of vergoed.
Deze klacht was nog niet gesloten. Ik heb deze nu gesloten.
Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt dan hoor ik dit graag van je.

Met vriendelijke groet,
^Renske

All complaints of