Complaint: Selectvracht zegt zomaar dat de geadresserde niet thuis is. Laat ook geen briefje achter.

user-136530 on 24 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat selectvracht structureel niet bezorgd en zomaar de melding van niet thuis geeft, terwijl de bezorger nooit is geweest en ook geen briefje in de brievenbus heeft gedaan. Daarnaast gaat de communicatie intern bij selectvracht ook fout. Er wordt niks intern op tijd doorgegeven om een goeie bezorging te bevorderen.
Als je de klantenservice belt voor €0.40 per minuut kan deze ook niks betekenen en niet eens de chauffeurs bereiken.

Desired solution:

Ik zou heel erg tevreden zijn als de bedrijven die nu nog met selectvracht werken over stappen naar een andere pakket dienst die wel op tijd en goed kan leveren.

Daarnaast zou ik willen dat selectvracht de bezorg afspraken gewoon goed nakomt. Zorg dat de klantenservice de chauffeurs kan bereiken zodat evt toevoegingen ed ter plekke doorgegeven kunnen worden zodat het pakket toch goed bezorgd kan worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V.

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij vinden het vervelend te vernemen dat u aangeeft thuis te zijn geweest terwijl op onze website staat dat u niet thuis was. Graag willen wij u onze excuses voor het ongemak aanbieden. Uit onze gegevens blijkt dat het pakket op 25 oktober bij u is bezorgd.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of