Complaint: Brief gekregen, gratis ontbijt, later weer ingetrokken

user-136571 on 24 October 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Centerparcs stuurt mij een brief dat de supermarkt dicht is op het park als ik er verblijf en dat ik daarom mag komen ontbijten in het restaurant. Fantastisch geregeld dus, we hadden er helemaal zin in. Ja hadden…want 1,5 week later krijgen we een brief dat het toch niet doorgaat omdat de brief naar een verkeerd adres gestuurd is, niet voor ons bestemd dus. Daar gaat ons extraatje, maar hoera ze hebben een alternatief: we kunnen 3 dagen lang tussen 15.00 en 17.00 bij de SRV! man terecht. Tja wat zal ik daar nu op zeggen..ter versterking van het vakantiegevoel in een caravan boodschappen doen? Dat is toch geen alternatief

Gecopieerd van een andere gast, wij hebben precies hetzelfde meegemaakt. Eerts maken ze je lekker met een ontbijtje en 2 weken later trekken ze het weer in.

Ook heb ik een paar dagen van tevoren nog gebeld met de klantenservice of de bungalow rolstoelvriendelijk was. Mijn moeder was nl enkele weken daarvoor gevallen en was afhankelijk van een rolstoel. Er werd gezegd dat de bungalow rolstoelvriendelijk was. Lage drempel bij de deur. en je kon met de rolstoel zo naar binnen. Geen aanpassingen, maar ik had al een toiletverhoger en een rollator en badplank en rolstoel geregeld bij een bedrijf. Nou, als men dit rolstoelvriendlijk noemt. Een vreemde drempel bij de voordeur waar de rolstoel moeilijk overheen kon. En het ergste was nog, je doet de deur van de gang naar de kamer open en er staat gelijk een bankstel voor de deur. De rolstoel kon er met geen mogelijkheid langs. Er was maar iets van 30 cm ruimte. Ik heb gemaild, maar krijg geen antwoord. Mijn moeder, 82 jaar, moest een stukje hin kelen om de kamer binnen te komen. En dat noemen ze rolstoelvriendelijk. Ik heb er foto’s van gemaakt. Zelfs het pad van de straat naar de voordeur is net te smal, je rijdt met 1wiel in het gras. Ik vind dit een heel slechte zaak, dat men niet weet bij de klantenservice dat een bungalow rolstoelvriendelijk is of niet.

Desired solution:

Ik heb gemaild, maar geen antwoord gekregen.
Als men zegt dat een bungalow rolstoelvriendelijk is, ga je daar van uit.Nu laat je een mindervalide gewoon in een bungalow waar ze niet in kunnen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met een compensatie.

All complaints of