Complaint: Klacht Software online

user-136655 on 24 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In april 2012 worden we benaderd voor een software online abonnement als PROEF GRATIS voor 1 maand. Daarna zouden wij telefonisch benaderd worden. Nooit gebeurd. Nu betalen wij autom.afschrijving iedere maand 14.22 euro voor een abonnement waar wij geen toestemming voor hebben gegeven.Gebeld 17 oktober 2012. Het abonnement is toen stop gezet, maar we zitten aan een abonnement vast tot mei 2013. Hier hebben wij GEEN TOESTEMMING voor gegeven.wij zouden hierover terug gebeld worden binnen 2 dagen, NIET gebeurd! Vandaag gebeld KPN 0800-0403 Na half uur wachten, wordt gezegd dat wij vast zitten aan dit abonnement.Ik heb nogmaals nooit toestemming gegeven, maar de telefonist zegt hier op dat ik dan maar een klacht in moet dienen. Niet netjes dus.

Desired solution:

Dat het abonnement stopt, en niet door gaat lopen tot mei 2013. Hier hebben wij GEEN TOESTEMMING voor gegeven.Ik vind het al erg dat wij al een half jaar betaald hebben voor een abonnement wat ik niet wil.Hopelijk krijg ik netjes antwoord hierop, en wordt het niet meer betalen tot mei 2013. Ik ben al jaren KPN klant, en nooit geen klachten gehad. Zou fijn zijn als u dit netjes op wil lossen.

All complaints of