Complaint: Glasvezelaansluiting

user-136923 on 25 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eind januari 2012 heb ik internet en interactieve televisie bij KPN via de glasvezel aangevraagd. Dat kon niet gelijk aangesloten worden, omdat de lijn blijkbaar nog bezet was. Na veel gebel en 5 maanden later mocht ik mijn aanvraag annuleren, aangezien KPN het probleem niet kon oplossen. Vervolgens heb ik via Tweak glasvezel aangevraagd. Jammergenoeg gebruiken zij de lijnen van KPN en zit ik nu (9 maanden later!!!) nog steeds zonder internet. Wat me vooral ergert is dat KPN elke keer tegenstrijdige berichten geeft: 2 maanden geleden zou het probleem zijn opgelost en moest ik alleen nog op een monteur wachten. Nadat deze afgelopen week geweest is blijkt dat het nog steeds niet opgelost is.
Wat ik ook jammer vind is dat KPN niks vergoed van geleden schade of kosten die ik heb gemaakt. Dat doen ze alleen als je klant bij hun blijft. Met zulke service wil je toch geen klant van KPN zijn?
Gelukkig zijn er mensen bij Reggefiber die me helpen met uitzoeken wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden, maar dat helpt weinig wanneer KPN niet meewerkt.
De reden dat ik na zo’n lange tijd nog steeds wacht op internet via de glasvezel is, omdat dat de enige mogelijkheid voor mij is om internet te hebben. Kabel en ADSL zijn in mijn woning niet beschikbaar. Glasvezel ook nog niet…

Desired solution:

Als ik eindelijk thuis een internetverbindin heb. Dat zou je na zo\\\'n lange tijd wel mogen verwachten.

All complaints of