Complaint: Klacht geschreven, bericht gehad en nu staat er “opgelost

user-136571 on 26 October 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ïk had een klacht geschreven en kreeg een compensatie van 33 euro. Ik had bij de receptie moeten klagen. Ik had vooraf de klantenservice gebeld en die verzekerden mij dat de bungalow rolstoelvriendelijk was. Dit was dus niet zo. Ik heb bij de receptie dit aangegeven. Er stond een stagiëre achter de balie en zij heeft een oprijplaat geregeld voor over de drempel. Meer kon zij niet voor ons doen. Er waren 3 bungalows waar een rolstoel gemakkelijk in kon, maar dit waren 8 persoons bungalows en wij hadden een 6 persoons. Dus ik ben wel degelijk bij de receptie geweest. Maar als die niets noteren, heb je volgens Centerparcs niets gemeld bij de receptie. (???) Ook stond in de mail dat ze niet meer zouden reageren op mijn mails en dat het zo opgelost was. Het si niet opgelost, de klantenservice is niet betrouwbaar, daar gaat het mij om. Zeggen dat de bungalow rolstoelvriendelijk is, terwijl dit helemaal niet zo is. Op de foto is te zien hoe rolstoelvriendelijk de bungalow is. Een doorgang van amper 30cm.

Desired solution:

Een excuses vind ik er wel vanaf kunnen. En niet zeggen dat we bij de receptie op het park moesten gaan klagen, terwijl ik de klantenservice nog speciaal heb gebeld. En ben ook nog bij de receptie geweest. Maar meer dan een oprijplaat kon zij niet regelen.
En nu staat er OPGELOST. Nee, ik vind van niet.Ik word zo voor een leugenaar uitgemaakt. (u heeft niet geklaagd bij de receptie) Hoe weet ik anders dat er 3 8 persoons bungalows zijn die wel beter toegankelijk zijn op het park?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

11 years ago - We hebben de gast per e-mail onze excuses aangeboden voor het verkrijgen van de verkeerde informatie en de ongemakken die er hebben plaatsgevonden tijdens het verblijf. Omdat de gast verkeerd werd geïnformeerd hebben wij besloten de voorkeurskosten van €33,00 terug te betalen. Wij zijn ervan overtuigd dat deze compensatie ruimschoots voldoende is voor de door hun genoemde opmerkingen. Met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd.

All complaints of