My complaint:
Ïk had een klacht geschreven en kreeg een compensatie van 33 euro. Ik had bij de receptie moeten klagen. Ik had vooraf de klantenservice gebeld en die verzekerden mij dat de bungalow rolstoelvriendelijk was. Dit was dus niet zo. Ik heb bij de receptie dit aangegeven. Er stond een stagiëre achter de balie en zij heeft een oprijplaat geregeld voor over de drempel. Meer kon zij niet voor ons doen. Er waren 3 bungalows waar een rolstoel gemakkelijk in kon, maar dit waren 8 persoons bungalows en wij hadden een 6 persoons. Dus ik ben wel degelijk bij de receptie geweest. Maar als die niets noteren, heb je volgens Centerparcs niets gemeld bij de receptie. (???) Ook stond in de mail dat ze niet meer zouden reageren op mijn mails en dat het zo opgelost was. Het si niet opgelost, de klantenservice is niet betrouwbaar, daar gaat het mij om. Zeggen dat de bungalow rolstoelvriendelijk is, terwijl dit helemaal niet zo is. Op de foto is te zien hoe rolstoelvriendelijk de bungalow is. Een doorgang van amper 30cm.
Desired solution:
Een excuses vind ik er wel vanaf kunnen. En niet zeggen dat we bij de receptie op het park moesten gaan klagen, terwijl ik de klantenservice nog speciaal heb gebeld. En ben ook nog bij de receptie geweest. Maar meer dan een oprijplaat kon zij niet regelen.
En nu staat er OPGELOST. Nee, ik vind van niet.Ik word zo voor een leugenaar uitgemaakt. (u heeft niet geklaagd bij de receptie) Hoe weet ik anders dat er 3 8 persoons bungalows zijn die wel beter toegankelijk zijn op het park?