Complaint: vieze stinkende bungalow op de Kempervennen

user-137220 on 27 October 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ons verblijf op bungalow park de Kempervennen. De cottage waarin we verbleven is ver beneden alle verwachting welke wij hadden, er was veel schimmel op ramen en matrassen, de slaapkamers stonken vreselijk, mijn zoon sliep in de kamer met stapelbed en heeft op de bank in de kamer moeten slapen vanwege hoofdpijn en misselijkheid van de geur die in de slaapkamer hing. In de andere slaapkamer waar mijn andere 2 zoons sliepen stonk het vreselijk naar kattenpis. Heb de klacht 2x gemeld, er is 2x iemand gekomen, deze medewerkers roken inderdaad een vreemde geur, maar gaven aan allebei verkouden te zijn waardoor ze niet goed konden ruiken waar de geur vandaan kwam, de eerste mevrouw heeft de matrassen hierop gewisseld, de laatste meneer had de mededeling dat het voor ons niet veel zin had om er nog wat aan te doen omdat we er toch maar een midweek in verbleven. Ik heb zelf al jaren geen last meer gehad van huisstofallergie, maar heb er deze midweek veel last van gehad. Bij binnenkomst waren alle deuren plakkerig, gordijnen waren van de haakjes de grond was vies ,om het nog maar niet over de muffe weeïge geur te hebben. Op de stopcontacten lag een halve centimeter stof. tussen de verwarming hingen spinraggen, gewoonweg smerig, er lagen haarbandjes onder de bedden, en in de badkamer achter de cv zelfs nog een bikinibroekje van anderen. In een slaapkamerdeur was een groot gat welke met plamuur was dichtgestopt, heel armoedig, een andere deur was in tweeën gespleten. Ik heb overal foto’s van gemaakt dus heeft u interesse dan kan ik u deze toesturen. Ik begrijp niet hoe u zo deze cottage nog durft te verhuren en dan ook nog voor zo”n aanzienlijk bedrag. Wij hebben hierdoor geen fijne vakantie kunnen hebben, en dat vinden we erg jammer daar we het hele jaar weer hard moeten werken. Het begon al met de boeking op 16-09-12 welke ik had gedaan voor deze midweek à €720,46, toen ik 1 minuut na de boeking nog even terugkeek op de site kon ik dezelfde midweek boeken met dezelfde voorwaarden voor € 80,00 minder. Dat vond ik opmerkelijk en heb gelijk een mail naar u gestuurd, helaas geen reactie. Op 20-10-12 nogmaals verzonden ook hier geen reactie op vernomen, waarna mijn man een mail heeft gestuurd en hierop een reactie kreeg dat de mail in behandeling was genomen en er binnen 4 weken op gereageerd zou worden. Inderdaad tijdens ons verblijf kwam er een reactie, er kon niets meer aan gewijzigd worden omdat we niet binnen 24 uur de klacht hadden doorgegeven, even stonden wij als genageld aan de grond. Ik heb toch echt dezelfde avond van boeking dit toch wel grote prijsverschil gemeld per mail, en heb zelfs een print screen bijgezonden. Ik hoop nu wel een reactie van u te mogen ontvangen opdat mijn klacht serieus genomen wordt zodat er zeker niet meer gezinnen de dupe worden en hierdoor geen fijne vakantie mogen hebben in deze cottage.

Desired solution:

De oude cottages flink opknappen, want dat kan toch niet meer deze tijd zo'n oud en muffig interieur, om nog niet te spreken van de schimmel overal, en beter onderhouden qua schoonmaak.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met een gepaste compensatie.

All complaints of