Complaint: deb 41998075 fact 3432032 0004199807574491

user-137328 on 28 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 21 september belde ik naar de LOI. Ik had het telefoonnummer. Opeens kreeg ik te horen dat ik 1888 moest bellen. Aangezien ik met dit nummer niet bekend was, wist ik niet dat ik nummerinformatie belde. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg snapte ook niet hoe ik bij haar terecht kwam, maar bood me aan om me door te verbinden met de LOI, het nummer dat ik zelf ook al gedraaid had. Dat vond ik heel vriendelijk van haar, totdat ik op de rekening van KPN een bedrag vond van 12,08 euro.

Desired solution:

Ik wil die 12,08 euro terugontvangen aangezien ik op een of andere manier misleid ben. Vraag 1 Hoe kan ik tijdens het draaien van de LOI ineens een boodschap ontvangen dat ik 1888 moet bellen.
Vraag 2 Had die mevrouw niet moeten melden dat als zij me door zou verbinden hier kosten aan verbonden zouden zijn?

All complaints of