Complaint: Alles in een pakket

user-137349 on 28 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In September heb ik via de KPN winkel in zoetermeer een alles in een pakket afgesloten. KPN zou zorgen dat mijn huidige pakket van Ziggo opgezegd zou worden dit was inderdaad goed geregeld.
op 5 oktober zou er een monteur mijn alles in een pakket komen aansluiten ik kreeg netjes een sms berichtje en een brief dat er een monteur zou komen.
er kwam inderdaad eeen monteur deze bleek alleen de kabelsterkte te komen meten, de beste man trekt mijn kabel stuk en zegt dat de andere monteur deze maar in orde moest maken want de aansluiting klopte niet.
ik voor de zekerheid KPN gebeld waneer de juiste monteur kwam kreeg ik te horren dat deze niet meer kwam.
mocht ik het snel willen regelen moest ik naar de KPN winkel gaan, ik in de auto naar de KPN winkel daar konden zij mijn niet helpen dit moest ik regelen via een speciaal telefoonnummer, naar wat boos worden kreeg ik een digitenne kastje mee zodat ik wel tv kon kijken.
weer een monteur afspraak gemaakt voor 13 oktober ik vrij genomen voor de tweede keer komt de monteur weer niet opdagen terwijl ik weer een bevestiging gekregen had.
tot mijn verbazing kreeg ik een sms dat de monteur 17 oktober zou komen kreeg nog een bevestiging brief via de post, dus maar weer vrij genomen om 17.30 uur gebeld naar de planning dat de monteur er nog niet was de man vertelde dat de monteur ingepland was en dat hij echt nog zou komen.
ik geduldig wachten tot 18.45 toch maar weer even bellen kreeg ik een vrouw aan de lijn die vertelde dat er geen monteur meer kwam en dat ik een nieuwe afspraak moet maken ja dat ben je in alle staten.
ik vraagde aan de vrouw of ik de direkteur klantenservice mocht want deze had de afspraakbriefen ondertekent dit was niet mogelijk want hun konden zelf ook deze vrouw niet spreken.ik de andere dag weer gebeld met de planning waarom de monteur 4 keer niet is opkomen dagen hier konden zij geen antwoord opgeven het enige wat hij kon doen is een nieuwe afspraak maken, ik de man duidelijk proberen te maken dat ik geen waarde meer hechten aan de afspraken de man heeft getracht bij de hoofd van de planning een spoed verzoek in te dienen echter werd deze afgewezen ik was geen spoed geval.ik maar gevraagd of er via de storingdienst niks te regelen was immers heeft de monteur van de KPN mijn kabel stuk getrokken toen werd het stil de man zij dat ik even moest wachten hij zou het gaan vragen na 20 minuten heb ik de telefoon opgehangen.
toen maar weer naar de winkel deze konden uiteraard niks doen ik zit nu 4 weken zonder alles in een pakket de volgende afspraak staat voor 6 november als ik dan nog niet aangesloten wordt laat ik het contract opzeggen.
ik ben er wel achter gekomen dat er bij KPN niemand is die de verandwoording neemt en zorg dat er met spoed wat geregeld wordt.

Desired solution:

Ik ben helemaal niet tevrede over de gang van zaken binnen KPN.
het enige waar ik een beetje tevreden over ben is de KPN winkel.

All complaints of