My complaint:
Afgelopen dinsdag heeft mijn zoon samen met mijn man een abonnement met Toestel afgesloten bij de winkel BelCompany in Spijkenisse. Het toestel is een Galaxy S3.
Bel+SMS+Web Altijd € 42,50 voor 2 jaar. De bundel houd in 10GB+90min+onbeperkt SMS+Gratis bellen naar Vodafone nummers. (14,4Mb/s). Het toestel kostte dan € 179,–. En de eerste 12 maanden betaald hij 31,88. Een ideale aanbieding volgens de verkoper. Extra actie van 10GB internet. 3 dagen later kwam ik erachter dat er op internet dezelfde abonnement was alleen was het toestel gratis. Ik terug naar de winkel. Konden dus niets voor me doen. Zelfs het toestel en abonnement niet intrekken. Volgens hem waren dus alle telefoonwinkels hier dat je toestel prijs betaalde. Waarom zeggen ze dan dat je naar de dichtsbijzijnde winkel kan. Hij zei ook dat de prijzen op internet verschillend zijn met de winkel. Maar waarom is zijn Belcompany winkel dezelfde prijs als op internet. Dus dat verhaal klopt ook niet. Kan het toestel geld er echt niet terug gegeven worden. Het gaat wel om de spaarcenten van mijn zoon, waar hij hard voor gespaard heeft en we voelen ons ingeluisd.
Desired solution:
Ik ben tevreden als ze het geld teruggeven van het toestelprijs. Of anders opzeggen abonnement.