Complaint: slome CanaalDigitaal

user-137859 on 30 October 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op zaterdag via mijn vakdealer bij CanalDigitaal gemeld dat ik op mijn 2e kaart ook HD tv wilde kijken.Hij heeft dit gemeld bij CanalDigitaal. Geen HD ontvangst gedurende het weekend, maandag gebeld met CanalDigitaal met de vraag waarom nog geen HD ontvangst. Zou in orde komen met een klein uurtje zou er HD beeld op de 2e kaart te ontvangen zijn. Mooi niet dus, pas na 5 keer CanalDigitaal te hebben gebeld en lang aan de telefoon te hebben gezeten en veel minuten a 15 eurocent aan CanalDigitaal te hebben betaald eindelijk HD op de 2e kaart.
Waarom kan dat niet anders???
Ontving op dinsdag wel snel een brief van CanalDigitaal met “van harte gefeliciteerd”. Alleen jammer dat ik twee brieven ontving. Zal straks wel weer een “gevecht” worden om maar één keer een nota te gaan voldoen!

Desired solution:

Waarom elke keer het menu doorstaan, als je de eerste keer niet goed geholpen ben. Ook steeds weer een ander aan de telefoon die, volgens mij, ergens in een menselijk kippenhok zit. De persoon aan de telefoon is bijna niet te verstaan door de vele stemmen die worden gehoord!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Het spijt ons te vernemen dat het activeren van het HDpakket zo lang op zich heeft laten wachten en dat dit meerdere telefoontjes heeft moeten kosten.
Wij hebben u een email gestuurd met daarin meer informatie.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of