Complaint: canaldigitaal gratis playstation 3

user-138024 on 31 October 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 19 dec 2011 heb ik een abonnement aangesloten bij canaldigitaal alles in 1 familie pakket.
daarbij zou ik gratis een playstation ontvangen omdat dat de deal van canaldigitaal was.
na 2 betaling te voldaan zou het naar mij gestuurd worden.
helaas heb ik tot de dag van vandaag niet ontvangen.
zo als afdeling sales digitaaltvkijken zei dat ik het zeker zal ontvangen, wordt ik van hier naar daar gestuurd en aan de lijn gehouden dat ik dit jaar als nog zal ontvangen. en dat verhaal krijg ik elke keer te horen als ik JORIEN POEZE bel. 0302801812. en ook als je cana;digitaal belt dan zeggen zei ik weet er niks van terwel ik alles op zwart op wit heb staan dat ik na 2 betaling het playstation 3 zal ontvangen. ik ben echt boos dat je aan het lijntje wordt gehouden en nu is mijn maat vol en wil ik als nog voor 19 dec 2012 mijn playstation krijgen

Desired solution:

zoals beloof van canaldigitaal wil ik gewoon de playstation 3 ontvangen want wacht al bijna een jaar op.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,

Wij hebben u doorverwezen naar het bedrijf, welke deze consoles uitlevert. Om die reden sluiten we deze klacht af.
Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of