Complaint: bezorger veels te laat

user-138224 on 01 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag de hele dag thuis wachtend op mijn pakketje wat tussen 11.00 en 18.00 afgeleverd zou worden. Volgens de website worden de 1e en 2e poging tussen die tijden gedaan. Ik heb het pakketje morgen nodig dus zelfs mijn afspraak afgezegd en om 19.32 nog steeds niks binnen. Dit kost mij een hele dag omdat selektvracht geen preciezere tijden aan kan geven wat bij post NL wel kan dus zo moeilijk moet het niet zijn. Ik hoop dat ik het vandaag nog krijg!

Desired solution:

Misschien een strakker tijdschema neerleggen bij de bezorger zodat de klant weet tussen welke tijd het bezorgd zal worden en dus niet een hele dag hoef te wachten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben excuses aangeboden voor de te late levering. Het pakket is geleverd op 3-11 bij de klant.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of