Complaint: premium pakket niet leverbaar

user-138362 on 01 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na veel ellende bij een andere provider ben ik over gestapt naar kpn als provider. Dit kwam door een monteur die hier de lijn door kwam meten. Ik bellen en het premium pakket werd mij aangeboden met een aantal kortingen. Toen het product werd geleverd bleek ik eerst niet de snelheid te halen die een premium pakket behoort te hebben. Netjes belde ik kpn op en toen werd er gezegd er is u een product aangesmeerd die bij u niet leverbaar is. Op een gegeven moment komt er een folder van kpn, reclame voor het premium pakket en toen dacht ik dat gaat goed komen. Kort erna haalde ik netjes de 50mbit en daar was ik tevreden mee.

Afgelopen week knalt het internet er uit en naar dit had ik ineens amper internet snelheid, haalde de 20mbit eens niet meer. Ik kpn bellen en storing verholpen, haal ongeveer 30mbit, dus weer inleveren terwijl ik hier tot 80mbit moet kunnen halen met de premium pakket. Tevens zegt de technische dienst van kpn, er kunnen klanten bij gekomen zijn waardoor u snelheid in moet leveren.

Vandaag deed ik een check op de kpn site en ik kan op mijn eigen adres gewoon het premium pakket bestellen terwijl het niet leverbaar is? Is dit geen oplichting? Bel ik hier over zegt de verkoper zal ik u door verbinden naar een andere collega waar u deze discussie kunt voeren. Dit slaat helemaal alles, zo tevreden dat ik was zo ontevreden ben ik nu.

Desired solution:

Met de 50mbit internet snelheid was ik tevreden maar nu moet ik weer inleveren. Als ik naar het standaard ga moet ik meer betalen maar ik ben bij de vorige provider weg gegaan op aanbevelen van monteur die zo mooi zei, je komt dan op een vdsl kast.

All complaints of