Complaint: Pakketjes worden keer op keer niet bezorgd

user-138427 on 01 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de zoveelste keer bij een bestelling de status ‘niet thuis’ terwijl ik de hele dag thuis was.

Ook geen briefje in de bus of bij de buren berzorgd. Als de bezorger niet langs kan komen om welke reden dan ook, laat dat dan gewoon weten in plaats van iemand voor niets een hele dag thuis te laten wachten. 🙁

Desired solution:

Niet melden dat ik niet thuis was, terwijl ik echt de hele dag thuis ben. Laat iemand niet voor niets de hele dag wachten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of