Complaint: OOK MIJN SCHOENEN ZIJN NOOIT AANGEKOMEN!

user-138461 on 01 November 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 28 augustus heb ik een paar paarse pumps maat 39 besteld. helaas was de binnenzool niet goed gelijmd en daardoor niet draagbaar. Buinnen de termijn netjes opgestuurd.Na bijna drie weken kreeg ik een aanmaning met de melding dat de schoenen niet ontvangen waren. Ik heb gemaild met nauwkeurig tijd ,plaats van verzending. Echter het recu had ik inmiddels niet meer en zonder bon konden ze natuurlijk iets meer vinden. na een maand heb ik opnieuw gemaild of de desbetreffend schoenen wellicht boven water waren gekomen. Wat schetst mijn verbazing….eenstandaard mail die ik al eerder ontvangen had,waaruit bleek dat mijn mail niet eens gelezen was.laat staan dat men even de moeite had genomen om bij de desbetreffende afdeling te gaan informeren.
eerlijuk gezegd denk ik dat er opzet in het spel is.de schoenen zijn immers betaald,er valt niets te bewijzen dus…inpikken dat geld. het gaat bij mij niet om een wereldbedrag,maar 69,95 voor helemaal niets is wel zuur. Voor mij en omgeving dus geen Zalando meer. Zulke slechte service en meedenken heb ik zelden meegemaakt.

Desired solution:

Ik zou het fijn vinden als ik serieus behandeld zou worden,maar ik weet nu al dat de f.a zalando met hetzelde standaard mailtje zal reageren.
gelukkig zijn er ook goede en betrouwbare bedrijven.

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw Bulens, Wij vinden het spijtig te vernemen dat uw e-mail niet naar behoren beantwoord is. De desbetreffende medewerker is hier dan ook op aangesproken en wij bieden u onze welgemeende excuses aan. De informatie in de e-mail betreffende de ontvangst van uw retourzending is echter wel correct. Tot op heden is uw retourzending helaas niet bij ons aangekomen. Zowel op onze website, alsmede in uw klantaccount bij het aanmaken van het retourdocument en op het retourdocument zelf wordt aangeven het verzendbewijs te bewaren. Zonder dit bewijs kunnen wij namelijk helaas niets voor u betekenen. Het spijt ons dat u door dit alles de indruk heeft gekregen dat er opzet in het spel is. Wij zijn ons ervan bewust dat een retourzending zoek kan raken en willen onze klanten hierin graag tegemoetkomen. Hiervoor is echter altijd een bewijs van retourzending nodig, om aan te tonen dat de bestelling daadwerkelijk is geretourneerd en om na te kunnen gaan waar de retourzending zich bevindt. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Bulens,

We vinden het erg vervelend te vernemen dat uw retourzending niet bij ons is aangekomen. Zoals onze collega's hebben aangegeven kunnen we zonder verzendbewijs helaas niets voor u betekenen. De feedback dat u een persoonlijker antwoord op prijs zou stelleen is doorgegeven aan de desbetteffende afdeling. Onze medewerkers werken hard om iedereen persoonlijk te beantwoorden. Wellicht kwam het 'automatisch' over doordat de kern van het bericht ongewijzigd is. We gaan dit voor u uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of