Complaint: Ik voel me opgelicht door KPN

user-138761 on 02 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enige tijd geleden wilde ik overstappen van mijn abonnement: Interactieve TV + 8mb internet + 1x digitenne naar Telfort, aangezien ik hier maandelijk 4 euro goedkoper mee uit zou zijn en sneller internet mee zou ontvangen. Op dat moment betaalde ik bij KPN 46 euro.

Destijds gebeld naar de KPN om op te zeggen, kwamen ze met een nieuwe actie. Zij gaven aan dat tegenwoordig je prima 2 interactieve tv’s aan kunt sluiten dus dan zou digitenne vervangen kunnen worden door een interactieve PVR. Daarnaast zou ik sneller internet krijgen. Hiermee zou ik op een prijs komen van circa € 37,50 voor de eerste 6 maanden en vervolgens circa € 41,50 gaan betalen. Nadat ik ophing bedacht ik me dat dit waarschijnlijk geen praktische oplossing zou zijn, aangezien ik dan met kabels naar zolder toe moet. Ik opnieuw gebeld gaven ze aan dat dit geen probleem was, maar dat het nu niet te wijzigen is naar digitenne, ik zou dit om kunnen zetten zodra de spullen binnen zouden zijn.

Inmiddels alle spullen binnen en ondertussen al verschillende keren gebeld (om diverse problemen), waarbij je lang in de wacht staat. Zojuist gebeld om te vragen wat ik terug dien te sturen en om te vragen hoe ik digitenne weer terug kan krijgen i.p.v. interactief boven.

Nu geven zij aan dat dit alleen kan als ik weer 4 euro per maand extra ga betalen het gehele jaar. Uitgelegd dat mij iets anders is gemeld. Maar dat kwartje lijkt niet te vallen en het lijkt sowieso al moeilijk de situatie voor de callcenter medewerker helder te krijgen!

Ook gevraagd of ik nog onder het abonnement uit kan, aangezien ik me hierdoor opgelicht voel, maar dat kan dus niet meer.

Desired solution:

Ik ben van mening dat ik het volgende pakket zou moeten krijgen voor de eerder afgesproken prijs:
Internet + Interactieve tv + 1x digitenne.

All complaints of