Complaint: wet persoonsbescherming

user-139651 on 05 November 2012 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn zoon wordt binnenkort 21 jaar. Tot die tijd viel hij onder mijn uitvaartpolis. Ik belde namens mijn zoon om een offerte vragen voor hem voor een eigen verzekering. Ik werd bijzonder onvriendelijk te woord gestaan door een heer die mij mededeelde dat mijn zoon zelf maar moest bellen aangezien hij 21 werd. Ik begrijp de Wet op de persoonsbescherming, maar een vrijblijvende offerte aanvragen voor mijn zoon lijkt mij geen probleem. Ik hen nu offertes aangevraagd bij andere verzekeringsmaatschappijen die het geen enkel probleem vonden om mij de offertes te verstrekken voor mijn zoon.

Desired solution:

Ik heb aan de "vriendelijke" heer aan de telefoon uitgelegd dat mijn zoon niet in staat is om overdag te bellen in verband met zijn werk en bovendien niet zo administratief onderlegd is, vandaar dat hij het aan mij had gevraagd om het te regelen. Ik had willen vragen of hij een offerte wilde sturen of mailen aan mijn zoon. Ik heb niet eens de kans gekregen om dit goed uit te leggen, want bij de mededeling dat ik namens mijn zoon belde was deze meneer al klaar en niet meer bereid om naar mij te luisteren. Zijn boodschap was duidelijk, mijn zoon moet zijn eigen zaken regelen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Nationaal Spaarfonds posted

Nationaal Spaarfonds

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact opgenomen met de klant. De klacht is opgelost

All complaints of