Complaint: Pakket laten ophalen

user-139652 on 05 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via internet selktvracht gevraagd om mijn pakket op te komen halen op 1 nov tussen 18.00 – 21.00 uur. Helaas op 1 nov geen selektvracht gezien. Op 3 nov een briefje in de bus gevonden dat ze langs geweest zijn om het pakketje op te halen maar nietmand thuis getroffen hebben. Nee natuurlijk niet. Ik verzoek ook om op 1 nov te komen. Nu komen ze op nieuw langs op 6 nov tussen 09.00 – 15.00 uur. Tja helaas heb ik hier niets aan want dan is er niemand thuis ik vraag niet voor niets op ze in de avond uren willen komen.Ik heb nog geprobeert contact op te nemen met Depot Bergen op Zoom maar helaas niet te bereiken op maandag.

Desired solution:

Dat ze mijn pakket voor 07 nov opkomen halen en wel tussen 18.00 en 21.00 uur

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is op 6-11 afgehaald bij de klant. Voor vragen over waarom de afhaal opdracht niet op het door de klant aangegeven tijdstip is afgehaald zal de klant helaas contact moeten opnemen met de verzender.
Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of