Complaint: Onterechte incassokosten

user-139747 on 05 November 2012 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben van Fa-med 2 nota’s ontvangen voor tandarts-kosten. Omdat we de nota’s een dag voor onze vakantie kregen, zijn deze helaas blijven liggen. Natuurlijk stuurt Fa-med ons een herinnering, maar het belachelijke is, dat er direct voor beide nota’s ieder € 40,- aan incassokosten berekend wordt, dus totaal € 80!!! op een totaalbedrag van nog geen € 35,-!!! Fa-med gebeld vandaag, maar helaas gewoon betalen, hoor! Aangegeven, dat het een buiten proportioneel bedrag is voor een 1e herinnering! Krijg ik te horen, dat ze al eerder een herinnering hebben gestuurd, maar die hebben wij dus NOOIT ontvangen!!! Aardige man aan de telefoon, maar totaal geen begrip voor de situatie! Onaanvaardbaar, dus ik laat het er zeker niet bij zitten!

Desired solution:

Hooguit € 5,00 administratiekosten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We hebben u telefonisch gesproken en een aanbod gedaan. U heeft aangegeven hier over na te willen denken. Wanneer u gebruik wilt maken van ons aanbod dan horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Fa-med.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - OPGELOST??? Voor wie??? Niet voor mij, want uiteindelijk moet ik aan Fa-med nog steeds € 40,00 aan incassokosten betalen!!! Hun bereidheid om het "probleem" op te lossen gaat niet verder dan de helft van de incassokosten voor hun rekening te nemen! Ze blijven volhouden een herinnering te hebben gestuurd vóór de befaamde aanmaning! Wat een onzin!!! Ik ga zeker met dit verhaal naar mijn tandarts en zal aangeven, dat ik n.a.v. dit voorval op zoek zal gaan naar een andere tandarts, die met trouwe en keurige klanten op een "normale" manier weet om te gaan! Belachelijk!!! Zo gaat Fa-med dus met klanten om, die voor de 1e keer een rekening vergeten te betalen, dus wees gewaarschuwd!!!

Fa-Med B.V.

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U heeft contact met ons opgenomen en we zijn samen tot een oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,
Fa-med.

All complaints of