Complaint: na 5 maanden nog kapotte meubels en kapot bankstel!!!

user-139846 on 09 November 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit mailtje heb ik naar Woonsquare gemaild: (daarop kreeg ik overigens excuses en de mededeling dat ze vergeten waren een monteur te sturen!!!) Ik ga nu verdere stappen ondernemen.

Beste mensen van Woonsquare,

Ik wil even mijn ongenoegen uiten tegen u over de door ons gekochte meubels.
Op 28 mei 2012 hebben wij bij u toegezegd meubels bij uw organisatie te kopen. We hebben toen een aanbetaling gedaan van €1000,00. Na veel telefonisch contact is ons eindelijk toegezegd dat het tv meubel ingekort kon worden van 1.80m naar 1.50m (wat ons bij de verkoop al beloofd was maar niet doorgegeven scheen te zijn)
Op 13 september 2012 arriveerde dan eindelijk de meubels (de bank uitgezonderd). Ook het tv-meubel waren ze vergeten te leveren. Dat is mijn man dezelfde dag nog gaan halen bij jullie vestiging. Bij het nader bekijken van de meubels bleek het een en ander niet goed te zijn. Namelijk:

Stuk uit het tafelblad van de eetkamertafel
Plank gebroken uit de vitrinekast
Poot van het bijzettafeltje beschadigd
Tafelblad van de salontafel beschadigd
Deurtje van de televisiekast met de zaagkant naar buiten
En alles staat schots en scheef… Wat betreft het dressoir en vitrinekast.
Alle foto’s hiervan zijn al in bezit van jullie. Op gestuurd door mijn man (Erwin Weijers)

Ik vind dit een erg kwalijke zaak wanneer ik kijk wat we hebben betaald voor de meubels. Maar het verhaal is nog niet ten einde. Op 24 september kregen we de bankstellen geleverd. Ik heb toen mijn ongenoegen tegen de monteurs geuit. Deze konden het zich wel voorstellen en zijn voor me gaan bellen om te vragen wat ze konden doen.

Bij het installeren van het electrisch zitelement van de bank, bleek dat er een zitting niet goed was. Ook deze kwam tot groot ongenoegen van mij op de lijst wat niet in orde was.

Al met al zit ik nu 30 oktober 5 maanden later met nieuwe meubels te kijken waarvan de helft niet goed is!!! Toe nwe belde wanneer het in orde gemaakt zou worden werd er gezegd week 46 of week 47.
Voor €6500 euro verwacht ik toch wel een goede kwaliteit meubels en goed gemonteerd. Maar dat alles is waar.

Conclusie: Ik raad het iedereen af om bij jullie iets te kopen. Iedereen die hier op visite komt vraag twaar wij de meubels gekocht hebben omdat ze ze mooi vinden. Wanneer wij het verhaal erachter vertellen krabbelen ze terug. Het is toch niet normaal dat je 5 maanden bezig bent om fatsoenlijke meubels in huis te hebben??

Dit kan zo niet de bedoeling zijn dat geloof ik niet.

Desired solution:

Meubels die gemaakt zijn en er mooi uit zien, een bankstel waar je normaal op kunt zitten en een vergoeding.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of