My complaint:
Goedenavond,
Al sinds 6-10-2011 maak ik herhaaldelijk melding van het niet ontvangen het folderpakket. Tot 25 oktober dit jaar moest ik weer contact met jullie zoeken over het niet ontvangen van folders en ik ga er vanuit dat dit niet de laatste keer was.
Wat ik hierin betreur is dat dit telkens niet goed wordt opgepakt. In het afgelopen jaar is de bezorgerscoördinator twee keer langs geweest. Eenmaal is er telefonisch contact gezocht. Telkens werd het probleem aan ons teruggegeven; woning is moeilijk te vinden, het is onduidelijk dat er folders moeten bezorgd etc. De schuld werk in onze schoenen geschoven, terwijl de buren ook telkens geen folders ontvangen.
Ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is dat er zo onzorgvuldig met de klachten wordt omgegaan.
Met vriendelijke groet,
Katinka
Desired solution:
-folders bezorgen zoals het hoort
-schuld niet afschuiven
-betere terugkoppeling van de behandeling en oplossing van de klachten