Complaint: retourzending nooit ontvangen???

user-84000 on 06 November 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 06.10.2012 2 pakketten teruggestuurd via Post.nl met ook 2 barcodes; heb van de 2 pakketten een foto gemaakt.Op maandag 8 okt allebei aangekomen bij Zalando.Gecontroleerd via de site van Post.nl.Nu beweren ze bij Zalando, dat ze maar één pakje hebben gekregen en geen twee.Ze hebben ook maar een keer het bedrag van 99,95 teruggestort van de paar rode Gaborschoenen maat 37.Terwijl ik ook de zelfde rode Gabor schoenen maat 38 ook op dezelfde dag heb teruggestuurd.
Na herhaaldelijke telefoontjes en e-mails kreeg ik een bericht dat ik een Rechtsverklaring in moest vullen en op moest sturen naar Zalando Klantenservice in
Berlijn. Hierbij ingesloten de kopieen van de verzendbewijzen en nog extra uitleg.
Vandaag kreeg ik eerst een mail dat deze brief niet was aangekomen en vlak daarna eentje dat deze Rechtsverklaring niet goed was ingevuld???? en dat ik weer een nieuwe Verklaring moest invulen!!
Ik kan wel aan de gang blijven!
Ik heb 2 paar dezelfde schoenen ervoor betaald en teruggestuurd en ik wil dan ook twee keer het bedrag van € 99,95 retour.
Op 12.10.2012 kreeg ik € 99,95 op mijn rekening gestort en nu wacht ik nog steeds op het 2e bedrag van € 99,95!!!!!

Desired solution:

Dat Zalando eindelijk mijn geld op mijn rekening terug stort van het 2e paar schoenen dat ik beide op dezelfde dag heb teruggestuurd!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Het is vandaag de 14e november, maar heb nog geen retourbedrag op mijn rekening gezien.Dus is mijn klacht nog niet opgelost.

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw, Door een storing in het betaalsysteem is de overboeking van de 9 november 2012 niet gelukt. De boekhouding heeft het bedrag van 99,95 euro op 14 november 2012 alsnog overgemaakt. Afhankelijk van uw bank kan het enkele dagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Customer Care

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw, Op 14 november 2012 is de betaling van 99,95 euro overgemaakt op uw rekening. Daar de overboeking enige verwerkingstijd bij de banken nodig heeft is dit bedrag enige dagen later zichtbaar op uw rekening. De snelheid van de verwerking is hierbij afhankelijk van uw bank. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken uw rekening nogmaals na te lopen. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw,

U heeft vanochtend van onze collega een e-mail ontvangen.

Wij hebben uw rechtsverklaring in goede orde ontvangen, waarvoor hartelijk dank. Wij hebben het retour gezonden artikel aan de hand hiervan verwerkt en het aankoopbedrag van 99,95 euro teruggestort op de bij ons bekende rekeninggegevens. Houdt u er alstublieft rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat dit bedrag op uw rekening zichtbaar is, dit is afhankelijk van uw bank.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of