Complaint: krijg mijn pakje maar niet

user-140402 on 07 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

dit is al dag twee dat ik op.mijn pakje wacht en telkens zetten ze op hun site geadreseerde was niet thuis maar. krijg geen brief in mijn post dat ze geweest zijn als ik ze bel krijg ik niemand aan de lijn vind graag snel een oplossing

Desired solution:

denk er zelf overna

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Het pakket wordt vanavond tussen 18.00u-21.00u opnieuw worden aangeboden.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of