Complaint: Storting accepteren en niet leveren.

user-140562 on 08 November 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 26 september 2012 schreef Simyo een bedrag af van mijn ING rekening. (EUR 2,50) De SIM-kaart werd echter niet ontvangen. Eind oktober “klantenservice” van Simyo gebeld.
De medewerkster wist mij – lachend – te vertellen “dat ik op de zwarte lijst zou staan.” Ik heb nimmer op een zwarte lijst gestaan; en Simyo heeft nimmer mij in kennis gesteld.
Het aannemen van een bedrag; het boeken op Simyo rekening: 547600860 betekent, dat er een overeenkomst tot stand is gekomen; het bedrag is door mij – ING-rekeninghouder – niet terug te boeken. Simyo weigert tot op heden het bedrag terug te storten.

Desired solution:

Het onmiddellijk terug boeken van het thans - onderschuldigde - bedrag groot EUR 2,50.

All complaints of