Complaint: geen oplossing!

user-140636 on 08 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In de KPN winkel hebben wij uitgelegd dat er geen aderpaar in onze woning aanwezig was, antw van medewerkers: vorige bewoners hebben ook contract gehad, geen enkel probleem we gaan u meteen aansluiten. dit was op 8 september het is nu 8 november. 6 beluren en 2 monteurs verder nog niets. laatste medewerker ging weer alles uitzoeken en het antw wat hij gaf: kunt u dit zelf niet? het lijkt me dat als dat kon, ik niet 2 maanden me door jullie van het kastje naar de muur laat sturen. ondertussen hebben 5 verschillende afdelingen dit in behandeling gehad, heen en terug gestuurd door aansluitingen.nl. en dan krijg je je eigen klachtenbemiddelaar kan die zich niet 1 x aan de afspraak houden om wanneer hij dat zegt gewoon een keer die dag terug te bellen.

Desired solution:

Om maar niet over vergoedingen te praten, zou ik gewoon heel graag gebruik maken van de diensten die in mijn contract staan!

All complaints of