Complaint: Ten onrechte aanspraak maken op opzegvergoeding

bfort on 08 November 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds sept 2010 levert NLEnergie mij Elektra (vaste prijs per jaar) en gas (variabele prijs).
Nu wil ik overstappen naar een andere leverancier.
NLEnrgie meent dat er een contract bestaat tot 6/10/2013. Ik ken geen getekend contract (is er niet). Wel is er een aanmeldingsbevestiging dd 1/9/2010.
NLEnergie wil een opzegvergoeding in rekening brengen. De hoogte daarvan wil NLEnergie mij niet geven ondanks herhaald verzoek.

Desired solution:

NLEnergie brengt geen opzegvergoeding in rekening en werkt mee aan overstap.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.
Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of