Complaint: Telefoon herhaaldelijk defect – en nu wederom defect.

user-140765 on 09 November 2012 about Sony Ericsson in category Electronica - GSM

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn Xperia Ray… Ik heb werkelijk nog nooit zo’n beroerd toestel gehad.
– 1 week na aankoop: speakerprobleem (flirpend geluid) 1 maand weg voor reparatie
– 1 week na 1e reparatie: probleem weer terug (2 weken weg voor reparatie)
– 2 weken na die reparatie: telefoon terug van reparateur mét een kras…. weer teruggestuurd (weer 2 weken weg)
– 2 weken na ontvangst wederom het oude probleem
– accu ging ook nog eens defect (na 6 maand, dus geen garantie meer)

Na het eerste defect de telefoon pas na enkele maanden weer ter reparatie aangeboden (door die idioot lange wachttijden).

Bij de zoveelste reparatie had ik gevraagd om een nieuw toestel…. Inmiddels heb ik het liefst mijn geld terug, om dan een “echt” toestel te kunnen kopen van bijv. Samsung.

En dit allemaal binnen 1 jaar. Er zit nu nog 1 jaar garantie op dit kwalitatief inferieure toestel. Ik durf hem niet eens te verkopen, want dan staat een potentieële koper zo weer op de stoep.
Dat SE zulke rotzooi durft te verkopen. Dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op!!!
Mag hopen dat iemand van SE dit leest…..

En uiteraard zal ik iedereen, maar dan ook écht iedereen afraden om iets van SE aan te schaffen.

Het ergste is de ergenis die ik ervan ondervind….

Desired solution:

Geld terug.

All complaints of