Complaint: geen pakket bezorgd door selektvracht omdat ik niet thuis scheen te zijn

user-141042 on 10 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via een webwinkel een pakketje besteld dat 09-11-2012 bezorgd had moeten worden door selekt vracht. Ik ben de hele dag thuis geweest, heb noch een pakket, noch een bezorger gezien. Bij track en trace staat dat het pakket twee keer is aangeboden en dat het vandaag nog eens aangeboden zou worden, het is immers vandaag nog een bezorgdag,niks is minder waar. Dus nu mag ik a.s maandag kosten gaan maken om te achter halen waar mijn pakket is gebleven en hoe ik het alsnog krijg. Belachelijk is het dat ik een toeslag moest betalen voor het bezorgen, dat ik niks, geen briefje van selektvracht in de bus krijg en dat ik nu zelf achter mijn pakket aan moet. Ik zou zeggen, selektvracht, zorg voor goede bezorgers, zij moeten het bedrijf verder helpen, werknemers zijn je spil. Voor de webwinkel, neem aub een ander bezorgbedrijf, dit is frusterend.

Desired solution:

Ik wil graag weten waar mijn pakket is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Tevens klant geïnformeerd over wanneer het pakket opnieuw wordt aangeboden.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of