Complaint: aan ons lot over gelaten geen hostes/ reisleiding gezien!

user-141118 on 11 November 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

3 november jl. zijn wij (mijn moeder en ik) gezellig met zijn tweetjes naar benidorm gegaan. aangekomen in alicante zagen we arke niet staan dus we veronderstelde dat ze of beneden of bij de touringcars zouden staan, daar aan gekomen geen arke te zien en tussen de 10 tallen bussen ook geen arke kunnen vinden. wij weer terug naar binnen bleek er boven een klein loketje te staan met arke(niet duidelijk aangegeven!) daar stond een spaanse mevrouw die ons vertelde dat ze “even” was weggelopen en dat we wel vast weer naar beneden konden gaan richting bus 9.
wij weer terug met de zware koffers zoeken niks te vinden. paar minuten later komt de spaanse vrouw aangerend en wees ons de weg en kwamen we bij de juiste bus terrecht. we verwachte daar wel een hoste of reisleiding maar nee hoor niemand te zien. uiteindelijk bij het hotel aangekomen nog steeds niemand gezien.
nu is het altijd zo dat je een envelop krijgt met excursies wat je ze kunnen boeken enz. bij de balie gevraagd hadden ze niks gehad. wij zouden van zaterdag tot woensdagochtend blijven dus de dagen waren kort en we wilde dat wel doen. maar maandag nog steeds niemand gezien. wij weer vragen bij de balie want in de email van de tickets enz stond vermeld dat dan de envelop als die niet op he vliegveld was afgegeven bij de receptie zou liggen. tot woensdag niks gehad ook niet te bereiken. daardoor hebben wij jammer genoeg niet de dingen kunnen doen waar we ons zo op verheugd hadden.
de enige keer dat we haar gezien hebben was met de bus terug naar het vliegveld van alicante daar was ze uiterst onvriendelijk, stelde zichzelf niet voor, werden opgejut dat we snel in moesten stappen (we waren 15 min te vroeg) en bij uitstappen vroeg mijn moeder of ze ergens nog iets konden drinken (we waren 7.15 uur opgehaald dus geen koffie of iets kunnen drinken) kregen we als reactie ja als je het maar snel doet en op tijd incheckt en verdwenen was mevrouw.
ik ben dit totaal niet gewend geweest bij andere reisbereau’s en waardeer dit ook zeker niet!

Desired solution:

een vergoeding voor de gemiste excursies

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

All complaints of