Complaint: irritatie

user-141341 on 12 November 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

de bezorger op mijn adres laat de folders half uit de brievenbus hangen …bewust half erin en half eruit ,dat de pakketjes zeker niet per ongeluk ,tóch op de deurmat vallen.ook na herhaaldelijke verzoeken vertikt ie het om z’n werk te doen naar behoren.dat heet ‘treiteren’

Desired solution:

gewoon zoals het hoort alle reclame dóór de brievenbus.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - WAARDELOOS!

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgerscoördinator heeft een gesprek gehad met de moeder van de bezorger. Deze zal toezicht houden. Ook is de bezorger gewezen op de juiste wijze van verspreiding.
Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Consumentenservice

All complaints of