Complaint: Geen aanmaning ontvangen, maar toch extra kosten van bijna €100,- voor aanmaakkosten.

etemsogut on 12 November 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb een jaarnota ontvangen waarvoor we een termijn-betlaingsregeling hebben afgesproken, maar nu beweert de NLE dat zij een aanmaning hebben gestuurd voor de nota en ook nog 2 keer die wou NOOIT hebben ontvangen.

Ik vindt de kosten voor de aanmaankosten van €15 en nog is €83,76 ten eerste absurd hoge kosten en ten tweede, waarom moet ik voor de kosten opkomen als ik nooit een aanmaning heb ontvangen ?!

*Ze noemen het aanmaakkosten maar het is dus toch 15% van de jaarnota, dus in principe is het RENTE berekenen.

Desired solution:

Als de aanmaakkosten verdwijnen ben ik al wat positiever tegen over de NLE, daar aan tegen hebben ze echt een slechte klantenservice en termijn-regeling.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of