Complaint: Niet ontvangen

user-141444 on 12 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vorige week zondag een bestelling bij De Tuinen gedaan. In Track en Trace staat dat het pakketje donderdag 8 november 2012 om 16.05 uur bezorgd is. Echter heb ik hiervan geen bericht ontvangen.

Op de briefjes van de 2 eerdere bezorgpogingen was het handschrift erg onduidelijk en al helemaal niet zichtbaar om wat voor pakketje het ging.

Desired solution:

Graag wil ik weten waar het pakketje is gebleven. Indien afgeleverd bij één van mijn buren, dan graag welke buren. Ik heb ze bijna allemaal al gesproken en weten van niks, maar enkelen zijn weinig thuis.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas heeft het pakket een foutieve status gekregen. Het pakket is niet bezorgd maar retour afzender.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of