Complaint: Wel aanmaning, geen originele rekening en herinnering ontvangen

user-141581 on 13 November 2012 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een aanmaningen gekregen van Fa-med voor een dienst die geleverd is door Meditel. Er zijn daarbij incassokosten in rekening gebracht. Echter, de originele rekening en de herinnering heb ik nooit ontvangen. Doordat ik de aanmaning kreeg kwam ik ervan op de hoogte dat ik die rekening moest betalen. Daarom heb ik toen het originele notabedrag betaald, maar de incassokosten niet. Die wil ik niet betalen omdat ik de rekening en herinnering niet ontvangen heb. Nu krijg ik alsnog een aanmaning voor het betalen van de incassokosten. Ik heb vandaag Fa-med gebeld en het probleem voorgelegd. Ze zeggen dat ze helaas niks kunnen doen. Maar dat lijkt me onzin. M’n andere rekeningen bij Fa-med heb ik gewoon op tijd betaald en de originele rekening inmiddels ook. Waarom geloven ze mij niet dat ik die rekening nooit ontvangen heb? Kunnen zij dan fouten maken en slordig zijn zoveel als ze willen en de klant er de dupe van laten zijn?

Desired solution:

Als de rekening voor de incassokosten wordt teruggetrokken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Contact gehad met Famed. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Fa-Med B.V. posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Wat is dit voor een onzin? De klacht is helemaal niet opgelost. Famed gaf mij in een telefoongesprek het idee dat ze het zouden oplossen, maar heeft uiteindelijk niks gedaan. Blijkbaar kunnen zij op deze site aangeven dat het opgelost is. Dit probleem is dus niet opgelost. Famed is en blijft een onbetrouwbaar bedrijf.

All complaints of