Complaint: Pakket niet bezorgd

user-141702 on 13 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij deze stel ik Selekvracht aansprakelijk voor de door mij gemaakte kosten van een aankoop in Duitsland ad. 67,55 euro. Pakket is in Duitsland verzonden per DHL nr. 968537327246
Op 6-11-2012 is het pakketje aangeboden bij mij maar was er niemand thuis. Ik vond een kaartje in de brievenbus dat woensdag 7/11 tussen 11 en 15 uur het pakket weer aangeboden zou worden. Daarna is het pakket niet meer aangeboden. Ik heb op 7/11, 8/11 en 9/11 kontakt gehad met het depot en daar was een fout gemaakt. Het pakket was bij de retourzendingen terecht gekomen en naar Utrecht verstuurd. Op 13/11 kontakt gehad met Utrecht en daar was het pakket weer richting Duitsland gestuurd.
Ik heb deze aankoop partikulier gedaan en moet maar weer zien dat ik mijn aankoop alsnog krijg.

Verzoeke met spoed een reactie uwerzijds

Desired solution:

Het pakket of de door mij gemaakt kosten worden vergoed

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas kan Selektvracht niet overgaan tot het vergoeden van het pakket. De kant dient hiervoor contact op te nemen met de verzender van het pakket.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of