Complaint: mislukte bestelling, maar geld wel afgeschreven en wordt niet teruggestort

user-141745 on 13 November 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 2 oktober een bestelling gedaan bij de online shop van C&A. Via ideal betaald, alleen gaat er iets mis. Geld van de rekening, maar de bestelling is er niet aan gekoppeld. Volgens telefoniste wordt het geld binnen 10 dagen teruggestort. Dit gebeurt niet. Op de diverse e-mails komt geen reactie. Als ik bel, wordt er de derde keer alle gegevens genoteerd en wordt alles naar de afdeling Boekhouding gezonden. Binnen 72 uur zou ik mijn geld terug moeten hebben. Dit is wederom niet gebeurd.

Desired solution:

Ik wil graag het geld dat ik heb overgemaakt terug hebben. Ik heb geen producten ontvangen, omdat er naar zeggen van de C&A geen bestelling aan de betaling is gekoppeld

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik ben nu al bijna 2 maanden bezig mijn geld terug te krijgen. Via e-mail wordt niet gereageerd. Telefonisch wordt er aangegeven dat het uitgezocht wordt en verder blijft het stil...... Wat moet/kan ik nog doen? Ik vind het een hele slechte service en ik ga echt nooit meer online bestellen bij de C&A. Zo ga je toch niet met je klanten om!

All complaints of