Complaint: MOEILIJK HE!!

user-141898 on 14 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In eerste instantoe zijn wij 3 maanden!! bezig geweest om iemand langs te krijgen om een telefoonkable naar ons huis te leggen, erg meoilijk was het voor de KPN om oemand langs te sturen.
Maar goed niet zo erg we waren nog aan het verbouwen en telefoon was nog neit nodig.
Nu wonen we er wel, 2 weken voor dat we er echt in gingen hebben we het internet en telefonie aangevraagt.
Een beetje laat weet ik maar goed eigen schuld.
Blij waren we dan ook toen we te horen kregen dat 2 nov ons nternet de lucht in zou gaan.
! dag na overgang!! beter kon dus niet, dachten we.
Maar goed kpn zou kpn niet zijn als er niet iets fout ging.
Toen ik 2 nov belde om aan te geven dat ik nog niks had ontvagen kreeg ik te horen dat er ook niks besteld was!?!?!
Gelukkig had ik een bevestigings brief met klacht nummer anders hadden ze niet gelooft dat ik klant wilde worden.
Maar goed een mevrouw aan de telefoon vond het minimaal net zo erg als ik en zou ales in de gaten houden zodat het snel werd opgelost!! ze zou me steeds bellen en samen gingen we dit rechtzetten.
helaas 14 nov maar weer eens gebeld en drie keer raden……. we hebben helemaal geen order voor u!
Maar mevrouw ik ga het eregelen u wordt binnen 4 werkdagen terug gebeld?!?!?!
Wat een service he!
Na deze mail maar eens een oppzegbrief sturen denk ik ik ben er klaar mee!!!!!!!!!!!

Desired solution:

Internet en telefonie zou fijn zijn.
Daarnaast een vergoeding op onze mobiele kosten die draaien nu overuren!!

All complaints of