11 years ago - Beste mevrouw Wolsink,
Het kan zo zijn dat u niet alle betaalmogelijkheden kunt kiezen op het moment dat u bij de kassa bent aangekomen. Bij iedere bestelling wordt, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald of u gebruik kunt maken van de optie om op rekening te betalen. Het kan bijvoorbeeld afhangen van het product (al dan niet erg fraudegevoelig), totale bestelwaarde, samenstelling van producten, factuuradres dat afwijkt van het afleveradres, openstaande vorderingen, et cetera. Hierbij kunnen wij ook gebruik maken van de data die is verzameld door een extern bureau.
Het systeem die al deze aspecten meeneemt in het eindoordeel van het al dan niet aanbieden van het betalen op rekening, baseert de uitkomst op eerder genoemde aspecten. Dit is een automatisch proces wat onze medewerkers niet kunnen beïnvloeden. Het is dan ook niet mogelijk een wijziging hierin aan te brengen.
Bij elke bestelling wordt een nieuwe afweging gemaakt waardoor het tijdstip of de dag van bestelling van invloed kan zijn op de betaalmethodes die worden aangeboden.
Wij behouden ons het recht voor om betaling op rekening niet in alle gevallen aan te bieden. In dat geval kunt u gebruik maken van één van de andere betaalmogelijkheden die wij u bieden.
Indien u niet tevreden bent met de bestelde artikelen, kunt u deze binnen 100 dagen gratis retourneren. De artikelen dienen hierbij ongedragen en ongebruikt te zijn en voorzien te zijn van de originele labels. Uw aankoopbedrag krijgt u vervolgens teruggestort op uw rekening. U loopt dus geen enkel risico indien u vooraf betaalt.
Met vriendelijke groet,
Sarah kok
Zalando Customer Care