Complaint: Tuig

user-142185 on 15 November 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Over 2012 kreeg ik €400,- terug, ik was klant tot 1 oktober, er stond nog een rekening open middels een incasso bureau, daar is die €400,- naar toe gestort zonder mij in kennis te stellen, lekker bedrijf! Maar ja wat wil je ook met een stuk nageboorte aan het roer.

Desired solution:

Dat zal de rechter beslissen, incasso bureau is niet voor rede vatbaar , is niet veel beter als energie direct.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste klant, We hebben je 5 dagen geleden een antwoord op je klacht gegeven. Mijn collega heeft daarbij aangegeven dat energiedirect.nl na 5 dagen je klacht zal sluiten op dit forum. Bij deze laten we je dus weten dat we je klacht op "opgelost" zetten. Met vriendelijke groeten, ^Lisette van energiedirect.nl

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Niets is opgelost! Simpel ik ben €400,- kwijt aan die nietsnutten van het incassobureau ! En dat geld heeft energiedirect naar hun gestort! Zonder mij daarvan in kennis te stellen! Niets opgelost dus! Verder wens ik niets meer van jullie te horen of anderzijds contact.

All complaints of