Complaint: Pakket bezorging

user-142437 on 16 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een bestelling gedaan bij pabo.nl selekt vracht zou dit pakketje gisteravond bij mij afgeleverd hebben. Ik heb echter niets in ontvangst genomen. Probeer contact op te nemen met het nr op de website krijg dat het nummer niet ing ebruik is op de website geen mogelijkheid om een klacht in te dienen. Wil contact leggen om te weten wat er met het pakketje is gebeurd ! Krijg nu namelijk wel de rekening van pabo om te betalen waar ik natuurlijk niet mee akkoord ga. Ik betaal niet voor iets wat ik nooit geleverd heb gekregen.

Desired solution:

Contact het liefst telefonisch of dat ze het regelen met pabo, wil dit pakketje namelijk heel graag. Ik zal dit nog een keer bestellen en dan zelf ophalen op een afhaalpunt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij de klant moeten doorverwijzen naar de verzender van het pakket. Deze is gemachtigd bij ons een onderzoek in te stellen.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of