Complaint: schadeclaim

user-142474 on 16 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

bij welke moet ik beginnen?
1:een week geen tv.
2:verkeerd mobiel nummer.
3:viereneenhalve week geen vaste telefoon.
4:verkeerde producten geleverd.
na viereneenhalve geen telefoon schade opgelopen van ruim 1700.00 euro vanwege zakelijk niet berijkbaar,reactie van kpn hadden wij maar een zakelijkpakket moeten nemen.
daarnaast een mobiel nummer zou overgenomen worden ,ook van de zaak.ook dit gaat fout krijg het verkeerde nummer,weer schade.
van het alles in een pakket verkeerde produkten geleverd,maar moet wel hun diensten betalen.
wij hebben op dit moment al echt ontelbare keren kpn gebeld,maar de problemen van de vaste telefoon hebben dus ruim 4 bijna 5 weken geduurdt maar niemand kon dit oplossen.
en daarbij zeer slecht behandeldt via (klanten service)ZEER ondeskundig personeel die je echt het bloed onder je ngels vandaan halen,en wij moeten maar rustig blijven na telefoontje nummer 1001 .niemand weet of kan iets.
zelfs een ingediendeklacht kunnen zij opeens niet vinden.

Desired solution:

buite de ruim 1700.00 shade van het vast nummer en de schade van het niet berijkbaar zijn op de mobiel door klanten.en de uren van de talloze zinlooze gesprekken en ondeskundige mensen van de klanten service eisen wij een schade vergoeding van minimaal 1300.00 euro.

anders zijn wij genoodzaakt gerechtelijke stappen te ondernemen en dit via alle media bekent te maken,en dat er dan meer klachten van de kpn boven komen.

dit alles dankzij de GLASVEZEL.

All complaints of