Complaint: Slechte service(geen dus!!)

user-142644 on 17 November 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik probeer sinds mijn aansluiting in te loggen bij CanalDigitaal. Ik heb twee e-mails gestuurd en geen reactie teruggekregen. Daarna verschillende keren gebeld, bandjes en verbroken verbindingen. Eindelijk vandaag iemand aan de telefoon, iemand die slecht geslapen had, en die zou mijn account verwijderen zodat ik na 10 minuten weer opnieuw kon registreren. Allemaal niet dus. Naar aanleiding van de slechte review van de enquête werden we wel gebeld alleen was ik niet thuis, we bellen morgen terug. Nopes dus. In alle eerlijkheid, als ik zo met mijn werk en werkgever om zou gaan kan ik opstappen. Blijkbaar heeft het management geen interesse in een mooi bedrijf en goede service, alleen maar incasseren.

Desired solution:

Heel simpel, een goed werkende mijn Canal Digitaal waar ik mijn pakket kan aanpassen. En een excuus voor de slechte service die tot nu toe is geleverd.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Geachte heer van Dam, Wij hebben conform afspraak het account van mijnCanalDigitaal op 17-11-2012 verwijdert. U kunt zich met uw emailadres opnieuw registreren. Mocht dit niet lukken dan horen wij graag wat voor foutmelding u bij het registreren krijgt en het ontvangen wij tevens graag het emailadres waarmee u zich probeert te registreren, dan kunnen wij dit doorgeven aan onze helpdesk. Met vriendelijke groet, Webcare Team CanalDigitaal antwoord van mijn kant op 19november2012: Beste lezer, Helaas, nog steeds niet dus. Terwijl mij was belooft op de 17de november na 10minuten kunt u opnieuw registreren. De gebruiker met het gekozen email adres bestaat al.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Inmiddels een week verder. Nieuw account aangemaakt zonder dat ik daar op gewezen ben bij CanalDigitaal dat het weer kon. Nu volgende probleem, er komen geen activatie mailtjes naar mij toe, al vier keer gevraagd. Graag uitzoeken waar die blijven in jullie systeem en ja, ik heb gekeken of ze als spam stonden en nee daar staan ze niet.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Tja...inmiddels eerste Kerstdag...en nog steeds geen activatiemail...wel gehoord dat er met een paar honderd account problemen zijn...maar dat is ook al twee weken geleden....wordt het nog wat of is dit echt een verloren service?

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,

Wij hebben meerdere keren gemaild.
Het bedrag welke u nog terug zou moeten ontvangen hebben wij op 28-02-2013 teruggestort.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of