My complaint:
Wij zitten al een geruime tijd in de schuldhulpverlening waarvan de schuldhulpverlening een brief heeft gestuurd naar KPN dat ze niet meer automatisch kunnen incasseren via de bank en dat zij de betaling via hun kregen. Daar heeft KPN niet op gereageerd ze zijn vervolgens blijven incasseren met als gevolg dat de bank bepaalde incasso’s terug boekte. Nu had de bank Kpn een bedrag van € 72.00 terug geboekt van mei dit jaar.Dus normaal gesproken zoals ik gewent ben van KPN sturen dan een factuur dat hadden ze drie weken eerder wel gedaan op 2 okt 2012 een bedrag van € 13.00 dat hadden ze te weinig ontvangen van de schuldhulp verlening.Dus ik die factuur laten betalen zo hoort het toch niet waar. Maar nu komt het 25 okt 2012 start ik met pc op geen internet wegens het niet betalen kpn of te weinig . Dus geen internet geen tv geen telefoon.Gebeld er staat nog een rekening open van 72.00 dus ik dacht hoe kan dit?? Dus zonder een melding van KPN 9 dagen geen internet geen tv geen telefoon. Ik had een klacht ingediend en een brief geschreven naar KPN kreeg een brief terug dat ik hun moest bellen kreeg hun dus niet te pakken naar 3 dagen bellen eindelijk iemand aan de lijn en deze persoon zij tegen mij ik wil alleen weten waarom u internet opzegt anders kon ze mij niet van dienst zijn en wenste mij een prettige dag. Eigenlijk geen woorden voor maar effin toen een mail gestuurd weer zo een klungel aan de telefoon mijn vraag was waarom ik was afgesloten zonder enig bericht en die zij vervolgens dat ze mij wel een factuur had gestuurd vervolgens een kopie gevraagt kreeg ik een mail met een factuur vanuit hun systeem zonder een datum van betaling is voor hun eigen administratie dit factuur dus ik stuur weer een mail dat ik hun een kopie van de door mij bedoelde factuur die ik reeds een week eerder ontving maar ze gingen niet in discussie met mij maar was het wel eens met mij en hier moest ik het mee doen.Ik heb dit ook al aan de geschillencommisie voor gelegd en die hebben mij gevraagt om dit op deze manier te doen . ik wil gewoon zo vlug mogelijk weg bij die leugenaars die ontvangen van mij bijna € 900 per jaar en sluiten echt waar zonder enige aanleiding af of aankondiging. mijn contract loopt tot 09 maart 2013 als ik voor die tijd naar een andere provider kan gaan wil ik het hierbij laten zitten anders word het geld in het depot gestopt bij de geschillencommissie en word er niet meer betaald mensen zijn ontbetrouwbaar oh ja moet ook nog € 25.00 aansluitkosten betalen
Desired solution:
Dat ik voor de opzegging van de tijd tot 09 maart 2013 kan veranderen van provider verder valt er niks meer op te lossen naar het ongeoorlooft gedrag van de telfoonisten lijken wel onderwereld figuren