Complaint: onbereikbaar

user-46325 on 19 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

selectvracht is 2 keer langs geweest en heeft niet kunnen bezorgen omdat ik overdag werk,geprobeerd te bellen mar na 5 dagen maar opgegeven daar ze totaal niet telefonisch bereikbaar zijn,telefoon word gewoon niet opgenomen.

Dan zelf maar langs gereden op maandag ,speciaal vrijgenomen en blijkt er niemand aanwezig te zijn op dat depot in amsterdam

Desired solution:

Als ik eens een keer gewoon iemand aan de lijn kan krijgen en als er eens iemand op dat depot aanwezig zou zijn om gewoon te kunnen af halen.

Dit is niet mijn eerste slechte ervaring met dit bedrijf,elke keer loop ik tegen dit probleem aan als helaas een webwinkel besluit in zee te gaan met selectvracht.

Ik probeer altijd aan te geven dat ik graag mijn paketten via de tnt wil ontvangen daar ik dat dan gewoon bij een depot in een supermarkt kan afhalen en dat levert nooit problemen op.

Kan niet op snelheid,vriendelijkheid en oplossing beoordelen daar ze simpelweg niet bereikbaar zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij geen pakket gevonden op dit adres. Klant email adres gestuurd om de juiste gegevens heen te sturen.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of