Complaint: Klacht overstap Nederlandse Energie Maatschappij

user-2 on 30 November 2008 about NS in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zogenaamd toestemming geven over een overstap naar de NEM op basis van een vaag telefoongesprek. Papieren terugsturen dat je dat NIET wil. Maar die hebben ze natuurlijk nooit ontvangen. Vervolgens nog 2 aangetekende brieven gestuurd dat ik echt GEEN klant wil worden. En doodleuk doorgaan alsof er niks aan de hand is, en dan ook nog gewoon automatisch geld incasseren……Het lef!! Het kost me een halve dag in de week om uit te leggen dat ik GEEN klant wil worden, brieven te sturen, automatische boekingen te storneren, etc. Beste NEM ik wil GEEN klant worden. Nu niet, dan niet, nooit niet!!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NS

NS

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht hoort niet bij NS, maar bij de NEM

All complaints of