Complaint: kpn sluit je af i.p.v aan…

user-143840 on 22 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

nou om maar bij het begin te beginnen. ik ga op 28oktober met mijn vriendin naar de stad van den haag om haar mobiel abbonement te verlengen. we zijn klant bij mtv mobile onderdeel van kpn maar komen uit in de kpn winkel in de vlamingstraat.hele aardige verkoper na een gesprek gehad te hebben over mobiel kwamen we op kpn alles in 1. heb zelf al geruime tijd ziggo alles in 1 en eigenlijk nooit problemen maargoed de aanbieding was interresant 12 maanden 52,50 alles erop en eraan inclusief onbeperkt bellen ook naar mobiel nummers ongeacht de provider.we konden daardoor ook de bel minuten van de mobiel lager instellen omdat we mobiel kosteloos met de huis telefoon konden bellen.na even nagedacht te hebben kwam ik tot de conclusie dat het wel interresant was en besloten om voor een overstap te gaan iclusief de gratis monteur aangezien ik wel de kabel onder het huis heb maar geen isra punt in de woning maar dat was allemaal geen probleem oplevering en einde ziggo zou dan 23-11 zijn ook regelt de kpn de opzegging met ziggo.met een goed gevoel de deur uit gelopen bij de kpn en naar huis. word een paar dagen gebeld door de kpn om alles te door lopen keurig tot dan toe.ik zou contact op moeten nemen zodra ik mijn aansluit pakket binnen krijg. prima allemaal totdat ik 12 november mijn aansluit pakket binnen heb ik bel naar de klantenservice zoals afgesproken. krijg een mevrouw aan de telefoon en zeg haar dat ik het pakket binnen heb en een afspraak wil maken voor de monteur.nou zegt ze op 5december kan de monteur u aansluiten maar op 23 november is alles opgezegt van mijn ziggo maar daar kan de mevrouw niks aan doen. ik vraag haar of ze het dan normaal vind dat ik bij een overstap als nieuwe klant 2weken zonder tv internet en huis telefoon moet doen. maar idd ze kon er niks aan doen het bleef 5 dec. licht geirriteerd vraag ik naar een oplossing en dat ik het niet netjes vind hoe ze met nieuwe klanten om gaan. in het gesprek komen we op het contract dan maar beeindigen ik zou er onder vandaan kunnen volgens de medewerker. waarop ik antwoord dat ik dat met mijn vriendin ga overleggen vond het niet netjes hoe kpn met ons omgaat maarja we hebben de mobiel ook op deze overstap afgesteld.dat begreep ze en vertelde me dat als ik eraf wilden ik moest bellen en zoniet dan geen actie hoefde te ondernemen. savonds met mijn vriendin erover gehad en ach tis maar 2 weken heb al jaren lang digitenne in de slaapkamer van mijn dochter dan pakken we die wel even. dan maar even zonder internet en telefoon vind het nog belachelijk maarja wat doe je eraan.dus geen actie ondernomen. krijg ik tot mijn verbazing op 15 november een brief van de kpn onderwerp intrekking aanvraag. u heeft ons verzocht bla bla bla oftewel ik zou de aanvraag in willen trekken wat dus absoluut niet het geval is. maargoed ik denk ff bellen en weer recht zetten krijg eerst een vrouw van de klantenservice waar ik het hele verhaal aan uitleg hmm raar zegt ze zie idd niks van een annulering maar ze verbindt me door naar de helpdesk die kan dat recht zetten. krijg ik weer een mevrouw aan de lijn ik vertel weer het hele verhaal waarop ze me even in de wacht zet schijnbaar om te gaan vragen wat de opties zijn omdat ze het zelf niet weet.komt ze bij me terug helaas meneer ik kan het niet meer ongedaan maken u annulering blijft van kracht waarop ik antwoord maar ik heb niks geannuleerd.maar dat gaf niet zei ze er is opdracht voor dus helaas. gefrustreerd zeg ik nog tegen der dat het toch niet kan dat als je iets niet annuleer het toch geannuleerd word maar daar hebben ze geen boodschap aan kom over een week maar weer opnieuw aanvragen maar voordat het rond is dan zijn we weer een maand verder. zou dus betekenen dat ik 1,5 maand zonder internet en telefoon zit en natuurlijk weer andere actie voorwaarden. uit kwaadheid de hoorn erop gegooid schoenen aan en naar de winkel.weer een hele aardige verkoper hele verhaal weer uitgelegd hij in de computer gekeken op mijn klantnr naar de opmerkingen. vreemd zegt ie ik zie ook geen annulering alleen een opmerking van de mevr die ik eerder op de middag aan de telefoon had over dat het niet meer ongedaan gemaakt kon worden.hij ook een mail verstuurt maar zegt ie dit is geen call center dit is het hoofdkantoor van de kpn deze mensen kunnen wat betekenen voor je. hij laat me zien dat er bij hun op de kop van de mail staat dat de klant (ik dus) binnen 2 dagen reactie krijg ben nu een week verder weer en nog steeds niks gehoord behalve dan van de medewerker van de vlamingstraat die belde mij 21-11 of ik al wat gehoord had.uitgelegd dat dat niet zo was waarop de medewerker ook zijn exuus aan bieden dat ie het belachelijk vond en weer een boze mail ging sturen naar ze. vandaag maar zelf wat actie ondernomen en deze klacht hier neer gezet om mensen te behoeden voor dezelfde fout als je het 1 heb en dat loopt goed laat het dan daarbij. heb nu geen van beide de opzegging van ziggo is ook onomkeerbaar mits ik een nieuw contract aan gaat ook weer met andere voorwaarde. conclusie zit nu met dure mobiele abbo’s van kpn, alles in 1 ziggo is opgezegd door kpn, kpn annuleerd de boel en ik mag het uitzoeken als nieuwe klant. heb een hoop meegemaak bij bedrijven vooral als je eenmaal klant ben. maar als nieuwe klant ergens aan komen en deze behandeling heb ik nog niet meegemaakt en denk dat dat niet veel zal voorkomen ook.

update 23-11-2012
ben vanmorgen gebeld door een hele aardige mevrouw van de klacht behandeling van kpn.
klacht is in behandeling houd jullie op de hoogte over de oplossing.

Desired solution:

alsnog z.s.m een aansluiting op de zelfde voorwaarde als aangegaan op 28 oktober.
en vergoeding voor ongemak (coulance)
heb onkosten gemaakt aan bellen enz.

All complaints of