Complaint: personeel is niet klantvriendelijk

user-144118 on 23 November 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Toen ik vandaag, 23-11-12, op de trein wou stappen in Kropswolde. Gaven de treinmachinisten mij niet de kans om in te stappen. De machinist van de trein, zowel voorin als achterin zagen beide dat ik met de trein mee wou, maar ik moest wachten op de spoorbomen. Geen van beide had het fatsoen om 5 seconden te wachten. Ik stond bij de deur, vlak voordat ik op het knopje kon drukken, zetten ze de knop uit zodat ik niet meer kon instappen. Na afloop ging de machinist die in het achterste treinstel zat heel onbeschoft zwaaien alsof hij wou zeggen: dat is leuk, iemand die zijn trein mist waarvan ik hem de toegang van heb ontnomen. Hierdoor heb ik dus automatisch mijn enige bus die ik kan halen gemist en kan ik dus niet meer thuis komen.

Desired solution:

Mij op dit moment een gratis taxi aanbieden die mij naar huis toe brengt. Ik sta nog op station kropswolde en moet naar midwolda, gemeente oldambt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of