Complaint: ongewenste telefoon

user-144119 on 23 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op dinsdag 20 november word ik gebeld door KPN glasvezel met een aanbieding. Ik geef direkt aan dat ik daar geen belangstelling voor heb. Waarom dan niet vrouwtje is het wederanwoord. Als ik zo word aangesproken door een onbekend iemand gaan mij de haren recht opstaan )heb zelf meer dan 12 jaar call center ervaring)ik geef aan dat ik gen prijs stel op dit gesprek en dat wij reeds lange tijd staan aangemeld bij het bel me niet register. Meneer zegt niets meer maar ik krijg zonder verdere woordn het bandje van het bl me niet register. Bel ik zelf de KPN maar ik kan alleen maar schriftelijk een klacht indienen omdat wij geen klant zijn bij de KPN, ja en er moet wel een postzegel op.

Desired solution:

als men nieuwe klanten wenst leer het call center waar men het werk naar uitbesteed eerst eens om mensen op een correcte wijze te benaderen en zorg als bedrijf dat mensen die een klacht wensen in te dienen dit geen geld gaat kosten aan porto

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste kloppie63,

Bedankt dat u dit signaal naar ons doorzet. Het is erg vervelend als u niet op een nette manier aangesproken wordt door één van onze medewerkers.
Aan de hand van uw gegevens ga ik proberen te achterhalen wie deze collega is geweest.

Wij willen in de toekomst graag de titel 'Beste dienstverlener van Nederland' behalen.
Dit kunnen wij enkel wanneer wij te horen krijgen wat er niet goed gaat.
Wij nemen uw signaal dan ook erg serieus.

Wel wil ik u als tip meegeven om u nogmaals te registreren in het Bel-me-niet register.
Wanneer u bijvoorbeeld ergens uw telefoonnummer heeft achter gelaten dan is het vaak zo dat de registratie in het register niet meer compleet is.
Door eens in het kwartaal het register in te vullen kunt u ervan op aan weinig tot geen telefoontjes te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of