My complaint:
Vrijdag 16 november 3x gebeld, 2 keer werd de lijn verbroken na een tijd aan de lijn gehangen te hebben. De derde keer meer dan 12 minuten in de wacht gezet om een telefonische reservering te maken voor Margriet Winterfair kaartjes. Per minuut wordt er € 1,35 in rekening gebracht, omdat wij via een mobiel nummer moesten bellen vanuit het buitenland! Vanwege NS Spoordeelwinkel verplicht om telefonisch de bevestiging te reserveren en dan krijgen wij enorm hoge telefoonkosten. In totaal heeft het meer dan een toegangskaartje extra gekost. Toen we iemand aan de lijn kregen werd het wel correct afgehandeld, maar de tijd tikte wel door natuurlijk weer 13 minuten iemand aan de lijn!!
Desired solution:
Voor nu de telefoonkosten vergoed krijgen à 20 euro. ( het heeft ons in totaal rond de 40 euro! gekost, dus dan neem ik de kosten al voor de helft voor mijn rekening ) Voor de volgende keed de mogelijkheid om de tickets online te reserveren en anders het reserveren via een gratis telefoonnummer.