My complaint:
Door tekort op de rekening is de automatische incasso van het maandbedrag gestorneerd. Het maandbedrag is vervolgens via de website van de Nederlandse Energie Maatschappij via Ideal betaald. Schijnbaar duurt het echter 5 dagen voor de betaling via Ideal wordt verwerkt binnen hun administratie. Hierna kreeg ik zelf een brief van Flanderijn. Zij rekenen ook nog eens 40 euro incasso kosten resultaat 15 plus 25 plus 40 = 90 euro aan extra kosten terwijl alle maandbedragen betaald zijn. Door de trage verwerking van de betalingen zijn extra kosten ontstaan! Schandalig. Via de website een klacht ingediend. Het termijnbedrag is 5 dagen eerder dan de genoemde datum afgeboekt van mijn rekening. Doch volgens mij snapt de klantenservice niet goed wat klachtafhandeling betekend. Kortom Service zeer slecht en klantbegrip nul! Alles op de automatische piloot en geen service.
Desired solution:
Kwijtschelden van de incasso kosten en administratiekosten 90 euro die zijn ontstaan door de trage verwerking van de administratie middels de betaling via IDEAL. Het geld is 5 dagen eerder van mijn rekening afgeschreven dan de genoemde datum van de klantenservice.